Irıs Johansen Bir Yaz Gülüşü

10:35:00

Roman Zilah Dabala ile Daniel Seifert arasındaki aşk hikayesini anlatmaktadır. Eskiden Bestseller kitapları daha çok okuyordum. Bu da o kitaplardan biri. Ben isminden dolayı bu kitabı almıştım. Gülümsemek, yüz,insan vb. kelimeler kitabın adında yer alınca bende merak uyandırıyor. Klasik aşk hikayesi. Fakat bu kitapta Zilah'ın karanlık geçmişi de eklenince psikolojik olarak neler olacağını merak ettiğim için almıştım.

Zilah çok genç ve güzel bir kadındır.Yıllar önce başına talihsiz bir olay gelmiştir.Fakat bu talihsiz olay sonucunda her sorunu kendi başına halletmeye çalışır.Kendini zayıf görmeyi sevmez. 
Yıllar sonra bir terörist grubu tarafından rehine olarak kaçırılır. Ama kendini yardım almadan kurtulabileceğini düşünür.

Ancak bilmediği bir şey vardır. Daniel onu kurtarmaya kararlıdır. Daniel çok yakışıklı biraz kaba önceki ilişkilerinde daha önce hiç bir kadından Zilah kadar etkilenmemiştir. Onda kendinde neyin etkilediğini düşünüp durur. Daha Zilah'ın fotoğrafına ilk baktığı andan itibaren Zilah'dan çok etkilenir ve fotoğraftaki gülüşünü bir yaz gülüşüne benzetir.

Tabi kaçırılma, geçmiş olaylar, Zilah'ın duyguları Daniel'i Zilah'a karşı dikkatli davranması gerektiğini düşündürür. Bu davranış değişikliği ise Zilah'ın dikkatini çeker.

Eğer bu tarz kitaplardan hoşlanıyorsanız ya da kafanızı dağıtacak bir kitap okumak isterseniz bu kitabı tavsiye ederim.

You Might Also Like

5 yorum

  1. Yıllar önce Star gazetesi çok okunan kitaplardan bir seti kuponla vermişti. Bu kitap da onların arasındaydı. Romantik kitapları sevdiğim için keyifle okumuştum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet romantik bir kitap ben de keyifle okumuştum 😊

      Sil
  2. Geçtiğimiz günlerde okuduğum bir kitap. Şahsen ben beğenmiştim. Merak edenlere öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de okuyalı baya zaman oluyor. Bu tarz kitapları sevenler sever :)

      Sil
  3. Rehber niteliğinde oldukça faydalı içerikleriniz var. Eğitim Haber

    YanıtlaSil