Warum I Meinen Boss Entfürte (Patronumu Neden Kaçırdım)

17:13:00

Yaz tatilinde en sevdiğim şeylerden biri de koltuğa uzanarak film izlemektir. Genelde komedi- dram karışımı filmler izliyorum. Fakat bugün sizlerle Alman komedisinden bahsedeceğim.
Görsel sonucu


2014 yapımı olan bu film aslında romantik komedi. Ben izlerken gülme krizine girmiştim. (Ben bir iki tane Alman filmi izlemiştim daha önceden ama galiba bu en iyisiydi.)

Neden Patronum kaçırılan duyuyorum


Gelelim filmin konusuna:
Anna, (Julia Hartmann) 32 yaşında ikiz bebekleri olan bekar bir annedir. Çocuklarına bakmak için titiz bir kişinin yanında sekreter olarak çalışmaya başlar. Patronun her istediği durum onu sinirlendirip elini ayağını dolaştırsa da ses çıkarmadan her şeyi yapar.

Neden Patronuma kaçırılan do - Image 8


Fakat Anna bu işe girmek için patronuna yalan söylemiştir. Çocuğunun olmadığını...
Patronu ( Stephan Luca ) iş için Japonya'ya gidecekken Anna'nın arabasında bir yere çarpar ve geçici hafıza kaybına neden olur. Üstelik tam da Anna'yı işten kovduğu sırada..


Warum ich meinen Boss entführte - Bild 11

Anna'da ne yapacağını bilmeden aklına gelen ilk şeyi yapar. Patronunu kaçırır. Eve getirdiğinde ona ikizlerin babasının o olduğunu evi kendisinin temizlediğini söyleyerek ona evde iş de yaptırır. Bu sayede ona ders verecektir.

Warum ich meinen Boss entführte - Bild 7

Tabi durumdan nasıl kurtulacağı ise filmin devamında. Ben izlerken gülmekten az daha koltuktan düşecektim. Eğer bu tarz filmleri seviyorsanız izlemenizi tavsiye ederim. 

Warum ich meinen Boss entführte - Bild 10


IMDb puanı 6.3.

Benim puanım da 9.0.

Keyifli Seyirler. :)

You Might Also Like

4 yorum

  1. Çok eğlenceli ve güzel bir filme benziyor. İzleyeceklerime ekledim :)

    YanıtlaSil
  2. Fulden Hanım,özetlediğiniz filmin konusu daha önce çok işlenmiş bir konu.Daha önce 2 tane buna benzer film izledim.Birinde erkek,diğerinde kadın zengindi ve hafıza kaybıyla bir anda fakir bir ailenin ebeveyni oluyorlardı.Sanırım film, diğer filmlerin alman uyarlaması gibi duruyor..Dediğiniz gibi eğlenceliyse, keyifle izleriz yine de:-)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba 🙂 Acaba hangi siteden izlediniz Türkçe altyazılı bulamadım 🥲

    YanıtlaSil