The Big Wedding

15:20:00

Bana göre Amerikan Filmlerinde en çok işlenen konulardan biri de düğün. Genelde düğün arifesinden başlayıp düğündeki o güzel danslarıyla son buluyor. Bu filmde aynı bu şekilde ilerliyor ancak bu filmin içine biraz aile sırlarını işleyerek romantik-komedi filmlerinden biri olmuş.

The Big Wedding Poster

Benim bu filmi izlemek istememin nedeni kesinlikle oyuncuları oldu. Robert De Niro, Robert Willams, Diane Keaton gibi usta oyuncuların bir araya geldiği filmi merak edip izlemek istedim.

the big wedding ile ilgili görsel sonucu

Gelelim filmin konusuna:
Don ve Ellie'nin iki tane çocukları vardır. Lyla ve Jared. Bir de evlat edindikleri Colombia'lı Alejandro. Alejandro'nun düğünü için tüm aile bir araya gelir. Alejandro'nun gerçek annesi ve kız kardeşi de bu düğün için Amerika'ya gelmişlerdir.

the big wedding ile ilgili görsel sonucu


Fakat ortada büyük bir sorun vardır. Don ve Ellie boşanmıştır. Ve Alejandro'nun gerçek annesi bunu bilmiyordur. Katolik dinine göre evlilik kutsal bir olaydır. Bu yüzden Don ve Ellie hala evli oldukları yalanını oynamaya karar verirler. İşte film böyle başlıyor.

 the big wedding ile ilgili görsel sonucu

Justin Zackham'ın yönetmenliğini yaptığı film 2013 yılında çekilmiştir. Benim gibi usta oyuncuları izlemek isterseniz güzel bir romantik komedi ancak fazla bir beklenti içinde olmayın.

the big wedding ile ilgili görsel sonucu

IMDb puanı 5.6.

 Benim puanım da 7.0

Keyifli seyirler. :)

You Might Also Like

0 yorum