Shameless

13:40:00

Bu sefer de yaz boyunca izlediğim bir diziden bahsetmek istiyorum. İsmi Shameless. Türkçesi Utanmaz. Şu sıralar Türkiye'de  Bizim Hikaye adı ile uyarlaması yapıldı. Ama bana göre uyarlama olmamış. Belki ben daha önceden bu diziyi izlemesem "Klasik bir Türk dizisi" derdim ama Shameless'i izlediğim için diyemiyorum. Bir de Shameless'in Türkiye'de uyaramasını yapmak çok zor. Çünkü dizide bir çok +18 içerikler var ve RTÜK'ten onay alması imkansız. Belki Fi dizisi gibi internet kanalı aracılığı ile yapılabilir.



Gelelim Shameless'ın konusuna;
Alkolik bir baba ve 5 kardeşine bakmak zorunda olan Fiona'nın Güney Chicago'daki hayatlarını izliyoruz. 
Bana göre bu filmin izlemesinde en büyük etken Frank'ın (alkolik babanın) yaptıkları. Kendisini kurtarmak için yapmayacağı şey yok onun. İzlerken hem gülüyorsunuz hem de arada çocuklara üzülüyorsunuz. Ama hayatta kalmayı ya da kendilerini kurtarmak için ellerinden geleni yapıyorlar.
(Bizim Hikaye de ise dizi direk dram. Komik bir olay yok ve Filiz'e ve kardeşlerine acımamız isteniyor fakat Shameless'ta kesinlikle onlara acımanız gerekmiyor zaten böyle bir etki bırakmıyorlar.)


Benim Shameless'ta en sevdiğim karakterlerden biri de Fiona'nın komşusu Kevin. Onun sahnelerini izlerken ayrı bir tebessümle izliyorum. Özellikle de herhangi bir konuya bakış açısı karnıma ağrılar girinceye kadar gülmemi sağlıyor.
 

Ben şu anda 5.sezondayım. Hiç sıkılmadan izliyorum. 8. sezon da kasımda başlayacak. Eğer izlemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim ancak +18 yaş içeriyor izlemek isterseniz buna dikkat edin.

IMDb'den 8.7 puan almıştır. 
Benim puanım 9.7 puan.
Keyifli Seyirler :)


You Might Also Like

0 yorum