The Intern (Stajyer)

15:37:00

Hayatınız monoton bir şekilde mi geçiyor? Ya da şöyle söyleyeyim hayattaki amacınızı kaybettiğiniz mi ? İşte Ben Whittaker'ın hayatı da amaçsız bir şekilde monoton olarak ilerlemektedir. Eşini kaybedeli 5 yıl olmuştur. Çocuğu başka şehirde yaşamaktadır. Ve o da New York'ta yalnız yaşayan 70 yaşında bir adamdır.




İşte bu zamanda Ben, Jules Ostin'ın şirketinin yayımladığı stajyer ilanını görür. Bu şirket moda içerikli bir İnternet sitesidir. Şirketin büyümesi için sosyal sorumluluk projeleri uygulaması gerektiğini düşünen Jules'ın çalışanlarından biri "ileri yaşlarda stajyer " ilanını verir. 



İşte bu ilan sayesinde artık Ben bir stajyerdir. Ve patronu Jules ile beraber çalışmaya başlar. Jules ilk başta bu işten hoşlanmasa da sonrasında birbirlerine alışırlar. Denildiği gibi "Tecrübe asla eskimez."



Stajyer, Nancy Meyers'in yönettiği 2015 yapımı Amerikan komedi filmi. Filmde Robert De Niro ve Anne Hathaway başrolleri oynarken, Rene Russo, Anders Holm, Andrew Rannells, Adam DeVine yardımcı rolleri paylaşıyorlar. Film 25 Eylül 2015'de gösterimdeki yerini aldı.



Film, sizi bir yandan düşündürürken diğer yandan da güldüren bir film. Hayatınızda amacınız olması gerektiğini ve sizi seven kişilerin sizi siz olduğunuz için (her şeyiniz ile) sevmesi gerektiğini anlatmak ister. Yorumları okuduğumda bir çok kişinin beğenmediğini anladım. Filmin sıradan bir konusu olduğunu yazmışlar. Evet konusu sıradan ancak anlatmak istediği umut, tecrübe ve hayatı anlatır.



IMDb puanı: 7.1
Benim puanım. 9.0 
Keyifli Seyirler. :)

You Might Also Like

1 yorum

  1. Film çok bir şey vadetmiyordu. Robert De Niro'nun filmlerini araştırırken denk gelip şans vermek istemiştim. Anne Hathaway'i de görünce direkt izlemeye başladım. Tam bir aile ile izleme filmi. Sıradan, sıcak, keyifli..

    YanıtlaSil